OCENIAM PARODIE PIOSENEK POLSKICH YOUTUBERÓW!

STREAMKI:
▪ www.twitch.tv/yachostry

GRUPKA NA FACEBOOKU:
groups/ffoll...

┌──────── Rozwiń Opis ─────────
▪ Instagram: yachostry
▪ Facebook: yachostry
└─────────────────────────

OCENIAM PARODIE PIOSENEK POLSKICH PLtoolssRÓW!

WYPRODUKOWANE PRZY WSPÓŁPRACY Z VIDMO
vidmo.tv/

Komentarze

  • Mikiolo
    Mikiolo15 godzin temu

    4:39 POV: oglądasz to w nocy XD

  • QAPI
    QAPI18 godzin temu

    oceń woks-#hot16challange

  • Oliwia Maj
    Oliwia Maj2 dni temu

    nice

  • szramoleQ
    szramoleQ3 dni temu

    Czego ty sie spodziewasz po fortnite XDD bez urazy dla graczy

  • Wiktoria Goniacz
    Wiktoria Goniacz4 dni temu

    "Zabłądziłem " - po prostu mega 😅

  • Obs_zabka
    Obs_zabka5 dni temu

    Yachu tam nie ma mam usta tylko mam mój stail puści zwrotkę Nowciaxa w slołmo

  • Kaveł Majo
    Kaveł Majo6 dni temu

    Każdy komentarz ma 300like a ja nigdy moge pls

  • Brudzia Teodor
    Brudzia Teodor6 dni temu

    Zamiast luz kapusta

  • Kajko Kokosz
    Kajko Kokosz7 dni temu

    👊👊🏻👊🏼👊🏽👊🏾👊🏿 xDDDDDDDD

  • ucz. Daniel Zakrzewski
    ucz. Daniel Zakrzewski8 dni temu

    a masz prawa autorskie do wszystkich piosenek

  • BKMKS Label
    BKMKS Label8 dni temu

    dodaj piosenki pinkosa

  • QueToツ
    QueToツ8 dni temu

    Oceń jakaś nutę XL

  • Borys Lamch
    Borys Lamch9 dni temu

    Gdzie Matitek?

  • maslo
    maslo9 dni temu

    Oceń Minecraft ekipa- chodź na shifcie Parodia zeabyscie- ekipa

  • vojtuś
    vojtuś10 dni temu

    Kiedy leci przeróbka nuty czarka a ja myślę, że to oryginał xD

  • Mr. Mirage
    Mr. Mirage10 dni temu

    Team X i Ekipa to minimaliści którzy robią rap ponieważ rap jest najwatwiejszym gatunkiem muzycznym do stworzenia, i nie może być dobry. Rap też jest UWIELBIANY przez 3-latki. A więc dlatego ich nienawidzę.

  • ShadowR_
    ShadowR_11 dni temu

    m

  • Adam Wojciechowski
    Adam Wojciechowski11 dni temu

    Ta piosenka z zygzakiem strasznie mnie zabolała zwłaszcza że byłem fanem Aut

  • mateusz kowalski
    mateusz kowalski12 dni temu

    włoncz naiss o al il jako oh il

  • Pandziol
    Pandziol12 dni temu

    Jakby co yachu w 1:50 mogło być dziś tylko kill kill kill

  • Zuza papuga
    Zuza papuga12 dni temu

    0:00 "no elo" najlepsze przywitanie które poprawia dzień ❤️

  • Nezi
    Nezi13 dni temu

    Ja przez cały film płakałem ze śmiechu xD

  • L0rd N3rd
    L0rd N3rd13 dni temu

    1:47 moze kill?

  • XGamingX XGamingX
    XGamingX XGamingX13 dni temu

    Komu się podoba bardziej przeróbka młody czaro

  • ToTenBober
    ToTenBober13 dni temu

    Zrob ocenianie starych piosenek z fortnite, np. Od leeso

  • artur yt
    artur yt13 dni temu

    nieznasz sie to nie odceniaj

  • Fp. friza
    Fp. friza13 dni temu

    No elo 🤪. Bardzo dziękuję za ocenke traku "ZYGZAK" sory że po 6 dniach xd

  • wpadkowicz tv

    wpadkowicz tv

    13 dni temu

    a ty jesteś scamem :)

  • TEEN GNOMI
    TEEN GNOMI13 dni temu

    Weź tomsiak parodia zygzak

  • Renata Harłap
    Renata Harłap13 dni temu

    2:00 rymuje się z win

  • WojtaS !
    WojtaS !13 dni temu

    Ale przykamuflowany ziew hah

  • Gadsky
    Gadsky13 dni temu

    ,, no elo ``przywitanie każdego filmu

  • peter23
    peter2313 dni temu

    oceń bezsens lody eipy

  • Stunter Ak. Huragan
    Stunter Ak. Huragan14 dni temu

    ocen piosenki guwera

  • Master masterra
    Master masterra14 dni temu

    1 piosenka ⭐⭐⭐ 2 piosenka ⭐⭐⭐⭐⭐ 3 piosenka ⭐⭐⭐⭐⭐ 4 piosenka ⭐ 5 piosenka ⭐⭐ 6 piosenka ⭐ 7 piosenka ⭐

  • Justysia
    Justysia14 dni temu

    Jezu denerwuje mnie to że ciągle jak jakiejś muzyki słuhasz o sekunda i musisz coś przez 3lata🤨🤬😑😴😒☹️😠😡

  • ninjozaur
    ninjozaur14 dni temu

    Nie wiesz co to fajna piosenka

  • NEQSIU
    NEQSIU14 dni temu

    Sprawdź Tomsiak np. Parodia.zygzak,zaebyście,itd. Są nawet git:)

  • Lu
    Lu14 dni temu

    Czy tylko ja myślałam, że w zygzaku piosence ekipy w zwrotce nowciaxa jest "mam usta", a tak na prwadę jest "mam mój style" XDD

  • Toxic
    Toxic14 dni temu

    Ale że damyk ja jego widz

  • Macio Fortnite YT
    Macio Fortnite YT14 dni temu

    ( ꈍᴗꈍ)

  • Miłosz Wencel
    Miłosz Wencel14 dni temu

    Z obacz tomsiak ekipa zygzak

  • Wiktor Boba
    Wiktor Boba15 dni temu

    Zobacz tomsiak przeróbka zygzak plis jest kozak

  • Piotr Maszkiewicz
    Piotr Maszkiewicz15 dni temu

    Gejem

  • Piotr Maszkiewicz
    Piotr Maszkiewicz15 dni temu

    Dla czego jestes gejen

  • Federico Rocchia
    Federico Rocchia15 dni temu

    Przesłuchaj sobie- Zygzak Parodia Fortnite (Tomsiak)

  • malina
    malina15 dni temu

    10:09 mam mój style a nie mam usta

  • Szczur
    Szczur16 dni temu

    Jakbym robił parodie z among usa zygzak zamiast luz mam dał bym "sus mam"

  • Wojtek Kowalski
    Wojtek Kowalski16 dni temu

    no Elo

  • Buba Kuba
    Buba Kuba16 dni temu

    No elo

  • Shaker youtube
    Shaker youtube16 dni temu

    Wyglądałeś jak zjarany dziś

  • KUBAYT
    KUBAYT16 dni temu

    9:03 powinno być guza

  • Gammesit
    Gammesit16 dni temu

    oceń Diables x Nexe - POSSIJ WOREK (THOREK DISS) proszę

  • Bar-Ti
    Bar-Ti16 dni temu

    Czemu nie było w tym filmie parodii "MENDA" jest to parodia nowej nuty ekipy "ZYGZAK"

  • Ewa Kozińska
    Ewa Kozińska16 dni temu

    Fortnite ciągle był bardzo popularny \]

  • Kamil Matysiak
    Kamil Matysiak16 dni temu

    lol

  • ISnortDirt
    ISnortDirt16 dni temu

    oceń ambarasa

  • Blade_Rider
    Blade_Rider16 dni temu

    Zobaczyłbyś pewnego bardzo undergroundowego rapera? ma nick Harry Torreno polecam serdecznie :)

  • Grakox 8936
    Grakox 893616 dni temu

    YACHU! AMBARAS wypuścił nową nutę musisz ją obejrzeć!

  • SaimiiPolecat ✅
    SaimiiPolecat ✅16 dni temu

    Ocenisz moją??? Proszę!!! Nazywa się Koxy Gang Parodia polo gang

  • SaimiiPolecat ✅

    SaimiiPolecat ✅

    16 dni temu

    Chciałabyś

  • filip cieśla
    filip cieśla16 dni temu

    czemu ja sie smieje z tego

  • Dawid Xorr
    Dawid Xorr16 dni temu

    Siema , Tymek szuka producenta który zrobi mu podkład do kawałka . Wbijaj do niego na insta po info , spoko szansa na pokazanie się .

  • Bartosz Sawall
    Bartosz Sawall16 dni temu

    Zamiast AIM AIM AIM może być kill kill kill

  • Batosz Bartek
    Batosz Bartek16 dni temu

    Zajebisty odcinek

  • 🏆Vicherek games 🏆
    🏆Vicherek games 🏆16 dni temu

    O yachu ma włosy

  • Fabian Chwaliszewski
    Fabian Chwaliszewski16 dni temu

    Ocień lil kacpi roblox op ppiosenka

  • krzysztof brzeczak
    krzysztof brzeczak17 dni temu

    @yachuprodukcja - MATA - Patoreakcja - DOSŁOWNA PARODIA to musisz skomentować !! :D

  • Wojciech Grzegrzolka
    Wojciech Grzegrzolka17 dni temu

    Jak ten chłop się nazywał co zrobił parodie z czarek

  • Blue 202
    Blue 20217 dni temu

    Fortnite auauauaauauaua xD

  • daniQ
    daniQ17 dni temu

    Posłuchaj pszerubki od Mietek

  • xxtentacion esa
    xxtentacion esa17 dni temu

    _XD_

  • Fenio
    Fenio17 dni temu

    Jak parodie Ekipy "CHILL" jeszcze zniosę, to te zygzaka psują tą piosenkę

  • fabi_official v1
    fabi_official v117 dni temu

    Yachu czemu zobaczyłeś jeszcze ten Prestona na chilwahonu

  • Ksawery Ignaczak
    Ksawery Ignaczak17 dni temu

    2fortinte mam busa

  • Gabriel Pieczątka
    Gabriel Pieczątka17 dni temu

    9:05 smacznej kawusi , Dubiel mnie dusi XDDDDDD

  • wiktor tazbirek
    wiktor tazbirek17 dni temu

    ,,no elo"

  • m
    m17 dni temu

    niektóre są świetne XDDDDDa

  • Patryk Tym
    Patryk Tym17 dni temu

    Prosze zobacz sobie piosenke mojego kolegi z klasy zrobił ją dla beki o innym koledze nazywa się:Pawła krzyki w lipuszu

  • Putas Płóciennik
    Putas Płóciennik17 dni temu

    gdzie czapa

  • Tomasz Trochimczuk
    Tomasz Trochimczuk17 dni temu

    Fajny odcinek.

  • KapiTM
    KapiTM17 dni temu

    Obczaj nute Basiaq-znowu klub. PLSSSSSS

  • Czlowiek10
    Czlowiek1017 dni temu

    1:02 no proste, po prostu zaśpiewać gryć

  • Bartosz Kowalski
    Bartosz Kowalski17 dni temu

    Pozdrawiam, życzę zdrowia!!!!!Szczescia !!!!! I spełnienia marzeń!!!!! Dla Ciebie Yachu, całego Vidmo, Twoich Bliskim!!!! I ogólnie WSZYSTKIM ludziom i ich bliskim😎😎💪♥️😎♥️

  • Gracjan Antosz
    Gracjan Antosz17 dni temu

    zobacz przeróbki piosenek teamu x od matitek np adios jest w nich sama prawda

  • Jovisch
    Jovisch17 dni temu

    Teraz ocena piosenki Footrol - Rekord robi bzium (boom boom boom boom)

  • Gabrys Stasiak
    Gabrys Stasiak17 dni temu

    No elo witam was wszystkich zerdecznie czasem się zdarza że jakiś (Ruper) XDDDD

  • Gabrys Stasiak

    Gabrys Stasiak

    17 dni temu

    Proszę napisy do filmów

  • Dzban Pierwszy
    Dzban Pierwszy17 dni temu

    pawel luba to mój tata

  • Bartek
    Bartek17 dni temu

    Naiss

  • PAJEWA
    PAJEWA17 dni temu

    Dawaj moją trochę bekową piosenkę ''powiedz mi proszę,, xd masz u mnie na kanale

  • SHIVA
    SHIVA17 dni temu

    Posłuchaj parodi bambika

  • qwertinga
    qwertinga18 dni temu

    Mmm koszulka z smth

  • Bendi
    Bendi18 dni temu

    czy tylko mi się wydaje że to jakiś translator 9:18

  • ツ
    18 dni temu

    Tam powinno być w tym pierwszym fortnitowym "dziś tylko WIN WIN WIN" Edit: Ok oglądam dalej i 2 fortnitowy jest to co napisałem

  • BLACK_ BEST
    BLACK_ BEST18 dni temu

    Zamiast aim mogło być kill

  • Mr.Completing
    Mr.Completing18 dni temu

    Yachu proszę oceń diamond sword i diamond sword 2

  • Kobanek
    Kobanek18 dni temu

    KISNE XDDDDDDDDD

  • Neroxx !
    Neroxx !18 dni temu

    Więcej naiss na odcinkach

  • Wojo Janica
    Wojo Janica18 dni temu

    kolejny stream z FORTNITE?

  • TpS Mati
    TpS Mati18 dni temu

    Szlaufy parodia barwy

  • mdv_ 157
    mdv_ 15718 dni temu

    Co on pierdoli, chyba za bardzo się poczuł będąc ziomkiem jacy

  • Shieldowskyy
    Shieldowskyy18 dni temu

    imo piosenki fortnite wróciły głównie ze względu na EKIPĘ i gdyby nie ich piosenki to dalej parodii fortnite było by mało

Kolejny